Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Jumaat, 6 Mei 2011

M.I.X.E.D.T.Y.P.E :)

holahhhhh!!
ngee ___ tajuk entry bru x tau ag r...
nanti jap :: tgh pikir2 kan...
any idea??

oke2...first of all kan ::


minggu nih ade KEKONFLIKAN skit...
nak ckp a few words ..
blh x??


  1. ari rabu ari tuh kan???aku mmg msuk kawad ---> negeri nyer !! tetapi ...jeng-jeng-jeng :: KAK ROCK kan dier tny abah aku dlooo sme ad aku leh kwt x?? MAKA : Abah akn dan telah kata TAK !! ....Weiyhhh ape nih ?? nih yg x suker nih....benci tau !! esok tuh ......smua nyer dh MAKE IT CLEAR !!Ngeeeeeeeeeeeeeee...mood :: suker giler kowt masuk kawad !! lebiuuuu olls.....                                                                                  
  2.   seterus -nyer about   mlm rabu yg aku tny psl kawad tuh !!! abah sruh aku blaja add math yg mnsesakkan jiwa + kepala otak aku dgn KAK ALIN :- akk hafiz.....ngeeeee....OK , no hal utk kbaikn sejagat aku gak tapi nape mcm tetibe jer?? haisyyyhhhh:: x phm aku deh !!                                                                                       
  1.  weiyhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! next week exam start....OMG !! takot nyer....apelah mslah aku skunk kan?? MALAS BELAJAR itulah jwpn nyer...spe2 yg rse jwpn nih SAING ngan pendapat kowang maka teruskan usaha --->  cpai kjayaan yg cemerlang tao !!! 
ok x nom aku nih?? 1-2-1::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
hahahahhahhahahahaha..... laptop pown dh bengong mcm tuan nyer??

ngeeee

last kopek :c:ontengan jalananan dah beli .....
thanx kat ARIEQ ~~!!!!!!!!!!!!


 MCM NIH LAH jln kerja aku !!

ngeeee:: sme2 bku !!jd side kick aku tau bku nih...


ni r yg BAKAL Aku wat nnt !!


hoohoooiii!!! sooon !!

hahahahhha...one of d TABIAT tyme exam....!! jgn wat tau !!

CREDITS :: wish gud luck 4 those who sitting mid-yerz-exam !! :)))))


    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan