Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Sabtu, 19 Januari 2013

Salam semua.
hye uollss.

hahhahahhaha. tetiba tergerak hati nak menaip walhal tak tau sebab ape.
okayh, nak citer pasai ape?

idea  please !
TENGOK. itulah masalah bila tiap kali nak menaip , lupa segala benda yang dirancang.
memang ALLAH MAHA BESAR.

tak pelah. dengan itu. kita harus memikirkan cara bagaimana nak memperkuatkan daya ingatan kita
terutama pelajar .
KAMI semua banyak menggunakan bahagian kepala iaitu OTAK--> AKAL.
untuk apa ? untuk berfikir .

yelah , nak jawab FIZIK mesti pakai logik dan jugak pengetahuan .
ADDD MATHS memang pakai kalkulator tapi tak bermakna akal x gunakan jugak.
BIOLOGI lagilah mencabaq pemikiran.

pada pendapat aku , tiap kali belajaq BIO , mesti ade soalan dan jawapan  :

1. Eyh, betol ke badan kita berfungsi macam tuh. Ya Allah , tak sangka .
2 Ala , macam tak percaya jer.
3. susah lah bio nih.
4. Perlu ke kita tahu ?


so , soalan dan jawapan tuh semua menggambarkan proses awal  kita mengenali subjek BIOLOGI. serious. tak tipu.
The Fact is , aku tak suka BIOLOGI. serious.

tapi kita harus dan wajib belajaq . almaklumlah ambil sanis TULENNN.

Memang lari tajuk betol lah kau , SYARIFAH ATHIRAH. hahahaha.Abaikan !


btw , HAPPY BUFDAY MIA SARAH.
U are 8teen now. yeayy .
sayang kau . muah.muah.muah


mia sarah yang pakai tudung orenn tuh . *comelkan aku*


hahhaaa. tahniah. dia seorang yang determinate bagi aku.
memang minatnya dekat CHOI MINHO membatasi segala-gala-galanya. 
dan dia merangkap DRIVER aku. 
memang ahh, dalam bebanyak kawan aku , dia yang dah berlesen tau.tau.tau :)
and this is her BLOG : blog munggg



so , trimas ya alls. MAAL SALAMAH :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan