Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Khamis, 20 Oktober 2011

relationship is a bloody mess or NOT ?_?

haii,

jusz nak share jiwa dan lara diri nih .
sebenarnye ,
relationship bagi korang is somthing yg bloody mess x?
maksod die , sesuatu yg serabot atau dgn kata laen sesuatu yg menyusahkan.

bhahahahahahaa :)


jiwa aku nih mmg rse benda nih mcm bloody mess sbb aku x penah lah nk
rse ad relationship ngan MR right almaklumlah bdk skolah lah katakan.

tapi , kekadang jealous jugak tgk membe2 yg ade pakwe @ partner,
bole share citer susah - sng- sedey- gumbira

bahhahahaha. nih yg jelez sangat-sangat.

anyway , diri kita sometimes blh DIPENGARUHI, MEMPENGARUHI dan TERPENGARUH
dengan CHINTA.

btol x?
so that, 1 arie, mungkin aku akn ckp relationship tuh x membloody mass kan aku JIKA aku jumpa MR.right
lah. sombody yg boleh comes hell or high untok aku :] hope so.

bak kate umi aku [ tirah belaja pandai2, nnt org carik ko - bkn ko carik org]

okayh, idea is acceptable kan?

tapi itu pendapat aku. sume org ade pendapat masing2.
x boleh halang dan x boleh nk memarah sesuka
hati mak bapak ko je kan ?

siyesly, percaya lah relationship zaman sekolah x kan kemana klu kita wat k-arah keburukan.
even ustazah sendirik ckp yg menghampiri maksiat adelah ZINA.
oh.
TIDAK.
maka : BE WARE !!

SEBAGAI manusia, kita x lari dari pengadilan, dari kecelakaan, dari musibah . dan
sume manusia x perfect ( nobody perfect-no cares) .
sesuatu yg immpossible akan berlaku jika kita LALAI dengan LIFE kita yg HAVOC nih.
ahahaahha,.
mcm x caye jek aku post kan psl benda nih.

time will change until i'm not going - to-be Y.U.P.P.I.E.S. in my life.

sekian .harap maklom.

anyway :
y stands untok YOUNG,
u stands untok URBAN,
p stands untok PROFESSIONAL
s stands untok SINGLE + AVAILABLE.

maka :: now i'am YUPPIES .
ngee :]

relationship goes like this.

 SPECIAL edition :0



ILOVEYOU :0 







.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan