Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Sabtu, 3 Disember 2011

ADIOS 4sc2 . HOLAH 5sc 1.

heyaaa.
WUHHHU.
dah DECEMBER kan?
 bdk SPM ponk dah selesai jwb exam.

bhahahahahaa.
will-to-be FORM 5 next year.
ngeeh.
SIYES TAKOT.

mak aii.

okayh. citer asal ialah pasal CLASSMATES aku yg x leh dlupakan.
waaahhahahaa.


it will started with
GHA - Besstide aku along the years. die lah tmpat aku story-mory-bergossip. bhahhaha.merangkap driver aku almaklumlah ade lesen moto.
NANI- Ponk bestide aku jgk even lmbat knl . waahahaha. mulut die bolah thn klaka. syiok dok umah dier.kepala die pon mcm aku. komikus jgk. not bad man.
SYAZA-si bijak geliga dlm kelas. wuhhu. share novelis yg same. always bagitau info HLOVATE. awesome weiyh.
AIN- bessfrenz dak SYAZA jugok. wuhhu. pembahas kelas aku. mmg ade gaya sgt. mengingat kan aku kat SOTONG. oh misshh u dear.
NGEWT- lagik bessbuddyz  SYAZA+AIN. mmg menyenget jek keje dier. spokes girl. asyik tny BIO.
ATIQAH MANSOR- naib johan wat lawak dlm kelas. x leh blah gila. RELATIONSHIP ngan aku. die jugak assisstant monitor kelas aku.
SYAFIQAH- pengawas whooaa. 1 grup FIZIK ngan aku tuh. blh thn K-POP dier tuh. pon boleh join ngan aku.
AMIRA- kengkawan baek atiqah ngan syafiqah. dah mcm berangkai-rangkai lak. dieowg always together.
MIMY- si atlit kelas. merangkap penyanyi skolah. jgn mcm2 ngan dier. boleh thn lah kehebatan si atlit nih.
ARIEQ- nme asal ain tapik panggil arieq. x matured langsong tapi sroh panggil si bdk matured.
NABA- besstide dak nazz( sc1) .
AFIQAH- pakwe dier nme AUZIE . somting mcm tuh lah.
ATHIRAH- look like very USTAZAH. so adorable man.
GAN- ah wei kita org. suka syair tau membe aku tuh.
AZIRA- somtymes mcm kerek jgk . pengawas lah katekan.

wuhhu. kenangan x leh lupa. 

siyes. korang mmg besh !
weehhhee. dgn teacher dayah.*HUG please*


p/s --> lelaki nye x  sempat nk coret.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan