Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Isnin, 21 Januari 2013

JOURNEY 2012.D)

Salam kome semua.
kome sihat ke tidak . btw , happy tuesday uollss.
muahahahhaa. tetiba teringat mood raya arituh.
well we all semua raya dengan mood TRIAL SPM 2012.
omakk aii. sakit kepalo den.

Naaa. serious talk , sangat menyedihkan bila mengingatkan balik tapi the past is past.
hahahaha. kelas kau maria.

tapi part paling best adalah JAMUAN RAYA SEKOLAH , kami berbaju kurong sambil menjawab kertas MATHS.
perghhhhhhhh. memang terbaik. nampak warna warni jer bila semua orang tunduk jawab exam.
yang paling mencabaq , kita org makan kat LORONG sekolah walhal selalunya bebudak senior FORM5 mesti pi jamuan kat dewan tapi tahun nih malang sikit.
so , kami terpaksa teruskan . yeayy.

it is quite FUN and HAPPENING. kita orang makan pukul 2 petang rasanya .
makanan pon cikgu order tapi sebelum tuh bayau RM10.00 .
Kalau tak bayar alamatnya memang tak makan lahh.

act , kami makan nasi tomato kott. kot lah . sebab tak ingat. dah berbulan tinggalkan.
selanjutnya , macam jamuan biasa , acara makan dengan cecekgu . bergambau dengan si hot , femes, macho , bergaya dan sebagainya.
lepas tuh berkumpul balik dekat DATARAN WARGA. normal lettuw. pelajar.



mereka. the coolest am i and the hottest am i. 
aku dya mia aza gha kimo leah naty ayu pg. 



 we alls lah. siapa lagikan ??


bebudak PLKN yang berjaya :)

it's a wrapp. aku dengan gha *kenapa aku cenggitu sekali*


 aku tak paham macam mana PIDJI boleh ramai fan ? *JEJUNIOR*


itu memang style aku. so don't make any noise.

Maka , dengan sesungguhnya . saya berikrar akan menghargai masa yang ada untuk beraya .
HAHAHAHAHAHAHA. cliche gegila.

psstt. that's all. tiill we meet again. MAAL SALAMAH :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan