Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Isnin, 10 Disember 2012

JOURNEY 2012. A)

 SALAM PEOPLE.
sebenaqnya , tujuan aku post hari nih untuk mengembalikan memory aku dengan kengkawan.

itu pun lepas, aku godek-godek laci almari lantas terjumpa pendrive.
ahahahhaa. ayat klasik gila.

 maka , nak dimudahkan teks adalah :
MEMORY 2012 tersemat dalam pendrive melalui gambaq yang aku simpan lahh maksudnya.
 GOT THAT ??


AKU mulakan dengan  HARI HANGOUT KAMI !

aktiviti yang kami jalankan adalah: jengjengjeng  :
TOURNEMENT BADMINTON 2012

 ahahahahakkss. tournement lah sangat !
maklumlah bebudak SPM.
maka pada petang JUMAAT yang berbahagia ,
KAMI semua pi TAMAN REKREASI BUKIT BERINGIN dok main badminton.
tapi aku tak ingat tarikh lah.
yang pasti hari jumaat sebab balik tusyen ADDMATHS. kelaass kau jah.
lepas sembahyang asar terus suruh papa hantaq sebab abah takda.
jadi , jejaklah kaki aku di TAMAN REKREASI BUKIT BERINGIN.

Ceh.ceh ,
semua nak tunjuk kehebatan masing-masing yang hebadd memegang raket dan shuttlecock.
Tapi taklah sampai tahap professional sampai nak ganti LCW & WMC.
kitaorang main dengan penuh semangat gila sampai asyik tukaq gelanggang sebab
gelanggang tu milik orang ramai. SAPA CEPAT , DIA DAPAT :)

serious, moment gitu susah nak dapat unlesss korang spent time always. kan?kan?kan?

 kami. naty,shida,aku,dya,aliah,meahh,adam, gha and aza .


 let's ROCK. see that . kami semua pandai bergambar  


.
 gambaq ni mendatangkan hinaan dak pidji bagi aku yg diejek ggrrr !


 aza . so cool lah !



 we are the HIGH SCHOOL MUSICAL 2020 :)yeayyy



 AGAIN! HIGH SCHOOL MUSICAL 2020 . rockk !


 KAMI team tournement badminton 2012




 
aku memang suka OVERR :))

 THAT'S IT. rasa memang swag habis bila korang main but belived me.

memory is the tressure of mind.

yaaaa. shutt off.
MAAL SALAMAH. till we meet again :) adios.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan