Halaman

picisan graviti

picisan graviti
Picisan Graviti

Rabu, 12 Disember 2012

JOURNEY 2012 . B)

salam. al-hamdullilah . we still alive.
before that. kepala hotak nih sebenaqnya gila.
pasai apa ? pasai aku pi GOOGLE kan nama sendiri

Macam nih ; taip syarifah athirah then pi IMAGE.
Next keluaq gambaq aku. yaaaaa.

bengong gila.

Next, story pasai memory part 2.
about tuisyen.
sebenaqnya , 2012 menyaksikan aku pi tusyen ADDMATHS,KEMIA AND FIZIK,
wuuuu. around of applause kat myself sebab berjaya menyudahkan tusyen 2012.
ahahahhahaa. YEEAAYY :)

Tusyen kemia , aku pi menuntut kat cikgu YUZIANA. awesome gila .
dia kalau ajar , memang cool habes. paling best bila pidji , izuan dan mael ada.
memang kelakaq tahap tak habes.
teacher boleh layan dieowg.
banyak jugak lah improvement dalam diri aku yang takde lah excellent kemia. but
it depends on how we learn it . right?


 us. with t-shirt class and puan tuan yuziana . cool habes :)



Next , tusyen ADDMATHS kat avon hak milik AMAR AIZZAT.
actually , baru tahun ni aku join depa sebab last year 1 tusyen pon aku tak join.
maka , keputusan nak tusyen addmaths dibuat akhir tahun 2011.
cepat-cepat aku sms GHA sbb nak tusyen sekali.
and then she said OKEENNG :)
cikgu kami sangat best. not badd lah. cikgu SMK RAHMAT. cikgu zainal :)

memula memang cuak , ingatkan garang . but then . cikgu baik sangat.
banyak bagi support.
yang aku ingat nasihat dia : JANGAN PUTUS ASA. 
yes. he made it. trimass cikgu. 


 ahli tusyen addmaths .aku.dya.gha.naty.sheeda. aniq (lembaga) . MIA ( ammar )


that's us. PHD in the house. lembaga plus ammar belanja.



ceh.ceh. next top model PHD yang tak malu. ahahhakkas. kejam !




depa. kawan aku . :)



Lastly tusyen FIZIK ! cikgu fazli SMK HK. 
he also such a good teacher with too many info about FZ. genius in the house.
but gambaq tak de. 
aku , fiza, syafiqah, tirah and tiqah yang dok pi menuntut kat cikgu.
almost had fun at there. 



THEREFORE , it's my life about tuisyen.
MAAL SALAMAH . till we meet again :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan